Administratief medewerker

Voor de verdere uitbreiding van onze kantoren regio Gent – Lievegem zijn we op zoek naar een gemotiveerde administratief medewerker. Iemand die niet enkel administratief werk verzorgt, maar ook actief meewerkt aan het beheer van vastgoed als rentmeester – met aandacht voor zowel de financiële als technische opvolging.


Jouw rol binnen het team

Als administratief medewerker ben je betrokken bij een breed scala aan taken:

  • Je ondersteunt de dagelijkse werking van het kantoor met een gestructureerde aanpak
  • Je zorgt voor een vlotte communicatie met huurders, eigenaars en leveranciers
  • Je verwerkt documenten, volgt deadlines op en houdt dossiers overzichtelijk en up-to-date
  • Je neemt mee de rol op van rentmeester
  • Je volgt betalingen, afrekeningen en kostenverdelingen op
  • Je houdt toezicht op het technisch beheer: opvolging van onderhoud, herstellingen, contacten met leveranciers en offertes
  • Je denkt proactief mee over hoe we onze werking verder kunnen optimaliseren

Wie ben jij?

  • Je hebt een passie voor vastgoed en wil je hierin verder verdiepen
  • Je bent administratief nauwkeurig, georganiseerd en houdt van structuur
  • Je bent communicatief sterk en klantgericht
  • Ervaring is een plus, maar geen must
  • Je werkt zelfstandig, maar bent ook een echte teamspeler



Interesse?

Stuur je cv en motivatiebrief naar jonas@siglvastgoed.be of bel ons op 0497 15 06 31. Overtuig ons en je krijgt z.s.m. een invite voor een toffe babbel.